Gościnność – książka o dobrej obsłudze w restauracjach

Joanna Mróz 29 marca 2018

Gościnność” zadebiutowała na polskim rynku dwa dni temu. Jest to pierwsza w Polsce książka w całości poświęcona profesjonalnej obsłudze w restauracjach i bezpośredniemu przełożeniu jakości tej obsługi na sukces. „Gościnność” to usystematyzowany przewodnik dla restauratorów i pracowników gastronomii, ale również dla jej klientów. W książce sprawdzimy, czego możemy wymagać od obsługi, przeczytamy też wiele rozmów z restauratorami (m.in. Daniel Pawełek, Adam Jarczyński, Bodan Gałązka), sommelierami (Gerrard Basset, Piotr Kamecki), a nawet wywiad z byłą inspektorką przewodnika Michelin. Autorami są Patrycja Siwiec – dziennikarka kulinarna, z-ca redaktor naczelnej Food Service oraz Adam Pawłowski – pierwszy polski Master Sommelier, szef sommelierów Ed Red.

GDZIE KUPIĆ: www.goscinnosc.pl

CENA: 59zł wersja papierowa / 39zł e-book

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *