Yellow Week – połączenie szampana ze streetfoodem

Foodie R 30 września 2019

W dniach od 1 do 14 października w Warszawie odbędzie się Yellow Week Streetfood czyli wydarzenie promujące łączenie szampana ze daniami streetfood. To projekt  zainicjowany przez markę szampańską Veuve Clicquot i Justynę Adamczyk, ambasadorkę marki Veuve Clicquot i redaktor naczelną Gault&Millau. Szampana Veuve Clicquot będzie można spróbować w  tym czasie w 10 warszawskich restauracjach w zaskakujących dla tego trunku połączeniach: z frytkami, fish & chips czy popcornem. Szefowie kuchni każdej z restauracji przygotowali specjalne dania dopasowane do szampana, które zostaną zaserwowane wraz z kieliszkiem Veuve Clicquot w specjalnej cenie 39 zł za zestaw. Będzie można spróbować m.in. frytek z majonezem truflowym w The Cool Cat TR, ślimaków po burgundzku w Charlotte, zapiekankę z grzybami i serem Gruyere  w Talerzykach czy brioszkę z wątróbką w cydrze, jabłkiem i jeżyną w restauracji LAS.

Pełną listę restauracji i dań w ramach wydarzenia znajdziecie na stronie Yellow Week