Mojstolik.pl to nowa kompleksowa platforma rezerwacyjna od niedawna dostępna dla warszawskich restauracji. Pozwala lokalom gastronomicznym na wygodne zarządzanie rezerwacjami stolików w czasie rzeczywistym i integruje wszystkie kanały komunikacji z gośćmi: telefon, email, aplikację mobilną MojStolik i tzw. walk-in. Dzięki niej menedżerowie restauracji mają dostęp do dynamicznego widoku sali, sami decydują o układzie sal, liczbie dostępnych miejsc i na jak długo każdy stolik może być zarezerwowany. Dodatkowym atutem systemu jest mechanizm potwierdzeń SMS o rezerwacji z opcją odwołania poprzez link oraz wysyłania SMS do gości z przypomnieniem o wizycie.
MojStolik to także narzędzie wspomagające restauracje w budowaniu lojalności klientów. System umożliwia budowanie bazy danych gości, analizowanie historii rezerwacji a licznik wizyt pokazuje, który raz dana osoba odwiedza lokal. Goście podczas dokonywania rezerwacji mają możliwość dopisania uwag takich jak preferencje dotyczące stolika, ulubionych dań czy win. Nowa platforma pozwala na bezpieczne przechowywanie danych klienta zgodnie z wymaganiami RODO, czego nie spełnia papierowa książka rezerwacji używana przez restauracje.
Z aplikacji korzystają już takie restauracje w Warszawie jak: Restauracja Baczewskich, Stixx Bar & Grill, Zielnik, Papu, Casa Pablo, Informal Kitchen, Concept 13, Hotel Warszawa, Pink Lobster, Flaming & Co, Bydło i Powidło, Syta93, Dekant, GURU, Regina Bar, Vilano, a wkrótce dołączą do nich kolejne. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej i przetestować system skontaktuj się z mojstolik.pl
Partnerem artykułu jest aplikacja MojStolik. Zródło zdjęć: materiały MojStolik.